onsdag 8 maj 2013

Det tar den tid det tar

- Kommer du snart?
- Jag har lite kvar
- Skynda dig!
- Jag gör så gott jag kan
- Jag vill gå nu.
- Ett ögonblick bara. Jag kan vara rätt snabb.
- Nu är jag klar. Kommer du?
- Snart

...

- Vilken tid det ska ta. Kom igen nu!
- Jag försöker!
...

- Ska jag behöva vänta länge? Jag var klar för länge sedan.
- Mmmmm...
- Kom nu! Jag börjar tröttna.
- Det är nära nu.

...

- Hrm... Hur lång tid ska det behöva ta? Du har hållit på länge nu. Jag börjar tröttna.
- Det blir inte lättare för att du stressar mig..
- Nä, men....
- Det är visserligen skönt, men jag lovar att jag inte drar ut på det.
- Säkert...
- Nu! Nu är det det sista!
- Äntligen!

- Aaaaahhhh....
- Det var på tiden!
- Mmmmm....
- Nu sticker vi. Vi är sena.
- Jag ska bara spola och tvätta händerna.



I think we'll remove Dr. Lecter's toilet seat as well


Inga kommentarer: