onsdag 9 januari 2013

En Vinnare!

Hej, hopp och hallå!
Det skulle handla om höst skrev jag ju senast.
Men ni får hålla er ett tag till för jag måste sticka emellan med en grej.
Det har hänt grejer. Stora grejer.
Den stora tävlingen avgjordes strax innan jul. Då nåddes målet på 5000 besök här.

Det hade kanske kunnat hänt tidigare. Jag har nämligen kunnat se viss uppgång i antalet när jag faktiskt råkar ta mig i kragen och skriva nåt.
Vissa påhopp har skett bakom kulisserna angående min slappa närvaro här så jag får väl försöka se till att 2013 blir bättre.

Deltagandet var lite oväntat och utgången var väl knappast oviss. Det var nämligen bara en av de tävlande som gett sig tillkänna. En person som med stil, finess och träffsäkerhet förtjänar priset mer än alla andra.

Den fantastiska person som står som segrare i drabbningen är.... Håll i er!

*trumvirvel*

ZEINAB!!!!

*applåder och fanfarer*

Vad priset blir tänker jag inte avslöja här. Men jag har låtit min främsta detektiv göra en liten personundersökning på Zeinab, så det blir en personligt anpassad vinst. Det kan jag lova i alla fall.

Det var det det.



Maybe you didn't notice but those guys were completely wired. Maybe it was coke, maybe it was steroids, but they were totally out of control. Why don't you let me deal with them?

2 kommentarer:

Åke sa...

Grattis till vinnaren! Men lite bitter är jag att det inte var jag trots att jag strategiskt besökte sidan med oregelbundna intervall!

Mikkemannen sa...

Det kanske är din tur nästa gång Åke.
Ett litet tips bara om du vill utöka dina chanser till att vinna en tävling:
Var med i den! ;-)