lördag 14 januari 2012

1000+


Min blogg har haft över ett tusen besök!
Det var visserligen ett tag sedan räknaren tippade över 1000-strecket.
Men en del av besöken är jag själv som var inne på sidan, så jag får väl i ärlighetens namn räkna bort några.

Men för att fira detta historiska ögonblick så ger jag er denna:













Den kan ni sprida så mycket det bara går.
Ni kan till exempel skriva ut den och tapetsera er omgivning med den.
Kommentera gärna om ni kommer på andra kul sätt att använda den på.

10 000 borde inte vara omöjligt. Kan ha 5000 som delmål.
När tror ni vi når det? 5000 alltså. Jag kan utlysa en tävling:
Vilket datum korsas gränsen? Kom med ett datum.
Närmast vinner.
Nu måste jag bara fundera ut ett bra pris.
Och tillfälligt ta bort räknaren från sidan för att öka mystiken.


Mot oändligheten - och vidare!

4 kommentarer:

Zeinab sa...

Grattis Mikkemannen till dina 1000+! :) Hoppas du når 5000, eller t.o.m 10000, för visst är det inte omöjligt!

Hmm, den 31 januari? Låter det som ett bra datum?

Ha det bra!

/Z

Anonym sa...

3 maj kanske :P

Nina sa...

graatttiiis till 1000 besökare!! :) rolig blogg

Mikkemannen sa...

Tack Zeinab. Det låter som ett alldeles utmärkt datum. Hittills verkar du vara en given vinnare eftersom du är den enda med både identitet och datum.
Anonym: Om du är närmast bör du ge dig till känna. Blir lite jobbig för mig att irra runt efter en vinnare annars.
Nina: Tack ska du ha. Jag hoppas att jag kan förgylla din tillvaro fler gånger.