tisdag 3 januari 2012

2012

Gott Nytt År!
I år kommer världen gå under sägs det. Bra eller dåligt? Dåligt om ni frågar mej. Visserligen ska det inte ske förrän 21:a eller 23:e december, så året har lite tid på sig att bli bra ändå. Men jag vill nog hänga med ett tag till. Vem vet vad 2013 kommer att ha att erbjuda?

Jag tänkte i alla fall att 2012 skulle innebära lite nya erfarenheter för min del. Tänkte till exempel ta mig över Atlanten för första gången. De ska visst ha riktigt höga hus där. Vi får se hur det blir. Tills dess roar jag mig med att läsa Elins blogg så länge.

Sen ska man ju hänga med i tekniken också. Därför provar jag att blogga lite med mobilen. Ser det för taskigt ut ber jag om ursäkt. Prova att kisa hårt så kanske det blir bättre.

Testar att lägga till en bild med.

Det får räcka.

Swoosh!

2 kommentarer:

Elin sa...

Ååh, vad roligt att du läser min blogg! :) Hoppas ni har det bra hemma och gott nytt år och god fortsättning!

Mikkemannen sa...

Tack detsamma! Jorå, jag följer den. Skitkul att läsa om hur du har det.